Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

Etapy prawidłowego rozwoju mowy dziecka

Zapraszam do zapoznania się z Etapami prawidłowego rozwoju mowy dziecka

Zajęcia logopedyczne

 

ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE

 

        W szkole odbywają się  zajęcia logopedyczne, w ramach których realizowana jest diagnoza, terapia logopedyczna, a także  profilaktyka logopedyczna.
           Opieką logopedyczną w szkole objęte są dzieci z oddziału przedszkolnego oraz uczniowie z klas I – VI.

 

Główne cele terapii logopedycznej to:

 

·     kształtowanie prawidłowej mowy poprzez korygowanie zaburzeń w zakresie strony fonetycznej, leksykalnej, gramatycznej.

 

·     stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy

 

·     doskonalenie wymowy już ukształtowanej

 

·     wdrażanie do praktycznego wykorzystania nawyków poprawnej wymowy przyswojonej w toku ćwiczeń

 

·     usprawnianie techniki  czytania i pisania

 

Podczas zajęć wykorzystywanych jest szereg pomocy dydaktycznych, które stymulują rozwój mowy,  ćwiczą wymowę, doskonalą koordynację wzrokowo – ruchową, pamięć i słuch fonematyczny. 

 

Rodzice mogą skorzystać z pomocy w zakresie diagnozowania dziecka, jak również wskazań do pracy z dzieckiem w domu.
Rodzice, którzy chcą sprawdzić czy rozwój mowy ich dzieci przebiega prawidłowo mogą skorzystać z zamieszczonych materiałów, bądź skonsultować się z logopedą osobiście.

 

Plan pracy logopedy 

 

Zajęcia logopedyczne prowadzone są  trzy razy w tygodniu i trwają po 30 minut dla grupy .

 

Poniedziałek  12.05 – 12.35    kl. III

 wtorek           11.05 - 12.05     kl. I-II

Środa             12.05 – 12.35     kl. 0

 

 

 

 

Copyright 2012. Joomla Templates 2.5 | Custom text here