Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

Wycieczka I-III do Kłodzka

Czytaj więcej: Wycieczka I-III do Kłodzka

Dzień 11 czerwca klasy I-III spędziły dzień na wycieczce w Parku Miniatur Euroland w Kłodzku. Odbyliśmy z przewodnikiem wspaniałą podroż po architektonicznych perełkach budowlanych Europy. Miniatury słynnych budowli są świetnie wykonane, a wizyta w pracowni modelarskiej zapoznała nas  z procesem technologicznym powstawania tych  „dzieł“. Wzięliśmy również udział w warsztatach botanicznych, efektem których były „Ekostworki“ wykonane przez uczniów z materiałów przyrodniczych. Efektem końcowym naszej wycieczki była gra terenowa „Zostań Odkrywcą Minieurolandu“, w której uczniowie podzieleni na grupy musieli odszukać na terenie parku  makiety, policzyć je i wypełnić arkusze. Pomimo upału dzieci świetnie potrafiły  poruszać się w terenie rozwiązując zagadki.

Wycieczka do Wieliczki i Zakopanego

Czytaj więcej: Wycieczka do Wieliczki i Zakopanego

Uczniowie klas 4 - 7, uczestniczyli w wycieczce dwu dniowej.

Pierwszego dnia zwiedziliśmy Kopalnię Soli Wieliczkę, następnie przejechaliśmy do Zakopanego gdzie podziwialiśmy widok na Zakopane z Gubałówki oraz spacerowaliśmy Krupówkami.

Następnego dnia pogoda sprawiła nam psikusa, jednak nie nudziliśmy się. Mile spędziliśmy czas w Termach Bukowina, później pojechaliśmy na Wielka Krokiew w Zakopanem, odważni nawet wjechali  wyciągiem na górę sprawdzić jak to wysoko. W drodze powrotnej odwiedziliśmy miasto z której pochodził Papierz Jan Paweł II - Wieliczkę.

Zapraszamy do Galerii

Dzień Mamy i Taty w przedszkolu 2018

Czytaj więcej: Dzień Mamy i Taty w przedszkolu 2018

Dzień Mamy i Taty w przedszkolu.

W dniu 25.05.2018r. w naszym przedszkolu odbyła się uroczystość Dnia Mamy i Taty w innej formie, bo na sportowo przy ognisku. Dzieci przywitały swoich rodziców wierszykami i piosenką, a potem były zabawy integrujące grupę. Nie zabrakło konkursów sportowych takich jak skoki w workach, przeciąganie liny, podawanie piłki. Konkursy sportowe przeplatane były kalamburami oraz zagadkami. Mamy musiały również odszukać swój portret malowany przez dziecko. Bardzo dużą niespodziankę przygotował tata Antosia wraz ze swoim kolegą, była to ogromna dmuchana trampolina, którą przywieźli na teren szkoły. Trampolina wywołała u dzieci ogromną radość, gdyż mogły z niej korzystać do woli. Po wyczerpujących zabawach ruchowych, wszyscy wspólnie piekli kiełbaski oraz częstowali się słodkościami i ciastami, przygotowanymi przez rodziców. Zabawa była przednia.

Mały ratownik 2018

Czytaj więcej: Mały ratownik 2018

„Mały Ratownik”

Przedszkolaki z oddziału przedszkolnego przy SP w Rogach 05.06.2018 roku  wzięły udział w „ Konkursie dla Małych Ratowników”, w którym    zajęły          I miejsce. Konkurs odbył się w Zespole Szkół w Niemodlinie.  Dzieci musiały wykonać pięć zadań: masaż serca i sztuczne oddychanie, ułożyć poszkodowanego w pozycji bocznej bezpiecznej, wykazać się wiedzą jak pomóc podczas omdlenia i krwotoku z nosa oraz znać numery alarmowe. Nasze dzieci wykazały się zarówno wiedzą teoretyczną jak i praktyczną. W nagrodę otrzymały dyplomy i misie. Po konkursie obejrzały bajkę w wykonaniu uczniów z ZS oraz wzięły udział w zabawach integrujących.

Galeria

Konkurs o Kresach 2018 (2)

Czytaj więcej: Konkurs o Kresach 2018 (2)

W dniu 28 maja uczniowie klas V-VII wzięli udział w konkursie "Co wiesz na temat Kresów?" Następnie wszyscy metodą kolaż wykonali plakaty o ojczyźnie.

Przedszkolaki w Krasiejowie

Czytaj więcej: Przedszkolaki w Krasiejowie

Przedszkolaki z oddziału przedszkolnego w Rogach, w tym roku szkolnym pojechały na wycieczkę do Krasiejowa. Była to wycieczka rodzinna, gdyż pojechały mamy oraz młodsze rodzeństwo przedszkolaków. Dzieci miały możliwość zobaczenia eksponatów prehistorycznych zwierząt oraz ich oryginalnych szkieletów i szczątków. Wszyscy wjechali specjalnym pociągiem do tunelu czasu, gdzie w trójwymiarze został przedstawiony film o powstaniu naszej planety i dinozaurów. Dzieci skorzystały również z szeregu atrakcji takich jak, place zabaw, plaża, kino w 5 D. Wycieczka dzieciom bardzo się podobała, pogoda dopisała, wszyscy wrócili zadowoleni.

Laureatka konkursu-Emilia Cendal

Czytaj więcej: Laureatka konkursu-Emilia Cendal

W piątek 25 maja uczennica klasy II - Emilia Cendal wzięła udział w uroczystej Gali wręczenia nagród laureatom etapu powiatowego , zdobywając wyróżnienie na szczeblu powiatowym VIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego pt." Bezpiecznie na wsi mamy-upadkom zapobiegamy", organizowanego przez KRUS Oddział Regionalny w Opolu. Uczennicy wręczono kartę uczestnictwa w warsztatach artystycznych, przyznaną przez Dyrektora Państwowych Placówek Kształcenia Plastycznego im.Jana Cybisa w Opolu. Miłą niespodzianką było również wręczenie Emilce "miłej pacynki" przez Włodarza Niemodlina -Panią Burmistrz Dorotę Koncewicz. Gratulujemy!