Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

Artykuły

WYCIECZKA KLAS I-II DO OPOLA

Drukuj
Kategoria: Aktualności
Opublikowano

Galeriab_150_100_16777215_00_images_phocagallery_2016-2017_opole_20170614_101855.jpg

W dniu 14 czerwca uczniowie klasy I i II wybrali się wraz z nauczycielami- panią Jolantą Siedlak i  Stanisławą Stanoszek na całodniową wycieczkę do Opola.

Dużą atrakcją cieszył się transport kolejowy, ponieważ niektórzy uczniowie po raz pierwszy jechali pociągiem. Ulicą Krakowską i przez Plac Barlickiego udaliśmy się do Muzeum Polskiej Piosenki, gdzie przemierzaliśmy kolejne pomieszczenia z audiobukami i mogliśmy poznać historię muzyki festiwalowej, w budkach nagraniowych nagrywaliśmy piosenki które przesłaliśmy na maile, przebieraliśmy się w stroje festiwalowe, a w wirtualnych lustrach mogliśmy ujrzeć siebie w kreacjach sławnych muzyków.

Byliśmy też w Amfiteatrze, gdzie dzieci na scenie zabawiały się w artystów. Następnie przeszliśmy na lunch do Naleśnikarni Grabówka, gdzie czekały na nas pyszne naleśniki i trochę odpoczęliśmy. Kolejnym punktem naszej trasy było zwiedzanie z przewodnikiem Wieży Piastowskiej. Dzieci przemierzyły 163 schody, wysłuchując ciekawych historii aby dojść na szczyt i podziwiać panoramę Opola. Nagrodą za wytrałość były lody w Centrum Opola. Ostatnim punktem wycieczki był rejs gondolą „Opolanka“, podczas którego uczniowie mogli stanąć za sterem, wysłuchać opowieści pana kapitana na temat kanału Młynówka i podziwiać piękne, kwitnące lilie wodne oraz roślinność a także karmić kaczki i gołębie. Pogoda dopisała , nastroje dopisały, dobrze bawiliśmy się i poznaliśmy „duży obszar“ stolicy Opolszczyzny. Dzieci  wróciły do domu zadowolone i pełne wrażeń. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za fajnie i wspólnie spędzony dzień, a szczególnie wszystkim rodzicom, którzy wybrali się z nami na wycieczkę i już zapraszamy na kolejną w nowym roku szkolnym!

Powered by PointLink Joomla 2.5 extensions.